Skip to content

Iakttagelser en vinterdag

23 februari, 2011

Dags för lite bilder. Det är skamligt hur denna blogg har fallit i glömska. Inte en uppdatering på flera månader. Det måste det bli en ändring på!

Jag är nöjd att konstatera att saker och ting börjar falla på plats nu. De senaste månaderna har varit kaotiska, för att använda ett milt uttryck. Flera blogginlägg har jag påbörjat, men inte i något skede hunnit avsluta.

Nu är det vinter, så det är alltså dags för lite vinterbilder.

Jag bör samtidigt tillägga att den dagen bilderna ovan togs, var den enda på hela vintern som jag hade kameran med mig på någon promenad. Kanske jag har glädjen att få uppleva liknande dagar inom en snar framtid.

No comments yet

Kommentera

